lørdag 19. november 2011

Enkel glede

På torsdag rett før trening kastet jeg meg rundt for å lage Herlige Kakaopinner fra boka Eplas Jul som jeg kjøte for noen uker siden. 


Jeg trodde dette skulle være en enkel sak, men at det var SÅ enkelt å lage Så gode kakaopinner trodde jeg ikke...


Jeg satt de ferdige kakaohjertene mine ut på verandaen for at de skulle stivne litt raskere. Etter en liten stund stakk jeg trepinnene nedi. 15 minutter senere kunne jeg poppe ut 12 herlige kakaohjerter. Jeg puttet hjertene i en boks og dro på trening. Da den relativt harde intervalløkta var over tok jeg frem overraskelsen min.

Alle som var på trening fikk en kakaopinne hver. Og jeg fikk mange sms samme kvelden fra fornøyde treningsvenner. Kakaopinnen falt selvfølgelig i smak her hjemme også!
Skal det være en kopp varm melk og en kakaopinne?

God helg!
SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. Wow! Tenk om du kunne vært på min treningstime!!

    SvarSlett
  2. Ramlet plutselig innom bloggen din, og her har jeg sitti en stund nå å kikket og sett på mange av innleggene dine. Så flink livsnyter og for en herlig positiv holdning du har, blir glad av å lese her :)
    Legger meg til som følger, for sånne mennesker som deg er fine energibooster :)

    Ha en strålende vinterdag :)

    SvarSlett