onsdag 29. februar 2012

Skuddårshekling

Det er jo slettes ikke ofte man kan blogge på selveste skuddårsdagen, så jeg benytter anlediningen til å gjøre det:) Vi har sett mandagens episode av serien Broen som går på NRK. Jo mer spennende det blir, jo fortere går det med heklenåla...Og denne episoden var ikke akkurat mindre spennende enn hva de forrige har vært..jeg sier bare: "iiiiik!"

'
Jeg har endel restegarn i både Abuelita Tjukk Merino og Abuelita Baby Merino liggende fra forskjellige prosjekter. Nå er restene på vei til å bli en eneste stor oldemorrute (eller var det bestemorrute?). Heklenår nr 4, og dobbelt garn av Baby Merinoen og enkelt av Tjukk Merino. Funker som et skudd det, til og med på selveste skuddårsdagen.

Og appropo skuddårsdag, Pickles har skuddårssalg med herlige 29% rabatt, kanskje jeg må bestille....kjenner suget i alle fall.

Har du hatt en fin skuddårsdag?

SiljeVanilje

3 kommentarer:

  1. Stilig! Du er motsatt av meg - jo mer spennende på tv, jo mindre strikking:) Har hørt om denne serien og funnet ut at jeg må se det på nett tv etter hvert. Elsker krim!

    SvarSlett
  2. For noen herlige farger!
    Blir spennende å se hvor stor rute du endre opp med:)

    SvarSlett
  3. Så fint det blir! Har lenge hatt lyst til å lære meg å hekle men har bare ikke kommet så langt ennå :)

    SvarSlett