onsdag 27. juni 2012

Hold varmen med en kopp te!

Jeg startet sommerferien min sammen med "storfamilien" i Dublin. En kjempefin langhelg, med mye vandring, god mat, shopping og generelle storbyopplevelser. Dublin kan absolutt anbefales! Og selvfølgelig var det tid til litt strikking. Jeg sjekket Knitmap underveis og ved hjelp av kartlesing fra Hunken var det ingen sak å finne frem:) En bok med babystrikk, Simply Baby, fra Debbie Bliss ble med meg hjem. Så får vi se om det ikke kommer noe strikke fra boka etterhvert. 


I tillegg kom jeg over disse morsomme tekanne-varmerne:
(Beklager litt dårlig kvalitet, men sånn går det når man må snikfotografere gjennom vinduet...)

Jeg fortsetter sommerferien min i Nord-Norge og har allerede drukket en kopp te for å få varmen i meg. Men når midtnattsola skinner NÅ (kl 00.45), så gjør det ingenting at det bare er 6grader! Da tar jeg gjerne en kopp te!:) 


Fortsatt god sommer!
SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. Å jeg kunne tenke meg en tur til dublin! Sååå fine tekannevarmere;(

    SvarSlett