onsdag 23. januar 2013

påskestrikk...

...i januar? Ja, du leste riktig. Og jeg driver ikke langtidsplanlegging, men jeg driver veldig forsinka blogging...
For denne jakken ble strikket i påsken. Raskt strikk på tykke pinner. Og hvorfor den ikke er blitt blogget før, det vet jeg egentlig ikke.


Kort lanvendeljakke fra Pickles. Jeg har den "orginale" lavendeljakka fra før, og den er oppbrukt. Så det var på tide med en ny. Denne er strikket i alpakka og den røyter/nupper litt. Noen som har noen triks for å unngå/minke problemet?


Jeg har ikke vært særlig orginal i fargevalget, jeg tok samme farge som det Pickles-jentene hadde strikket den i. God og varm er den også, noe som kommer godt med når det kryper nedover på den blå siden av gradestokken!

Håper dere holder varmen!
SiljeVanilje

4 kommentarer:

  1. Den ser kjempe deilig ut :) Og blått er no flott ;)

    SvarSlett
  2. Den var flott! Jeg har hørt at man kan legge den i frysern over natta og deretter riste den kraftig ute etterpå. Aldri prøvd det selv, men det sies at den da har fått "loet seg ferdig" :)

    SvarSlett
  3. Så fin jakke du har strikket! Denne blir god å ha i vinterkulda:)

    SvarSlett
  4. Stilig jakke!

    Legger meg til som følger, mye fint å se på :)

    SvarSlett