mandag 4. februar 2013

Heklet sjal

Jeg har heklet et sjal, igjen inspirert av naboen med bloggen, En kopp kakao og et par strikkepinner. Hun kan definitivt hekle! Og jeg lærer stadig, ingen dårlig kombinasjon det:) Sjalet er heklet som en trekant, startet i spissen og økte på sidene. (Kan du hekle bestemorruter, så klarer du dette også)!


I dag har det lavet ned her, skikkelig deilig vintervær sett med nordnorske øyne, deilig! Og jeg og lilleklumpen har vært på bytur, da gjelder det å kle seg godt. Sjalet funket perfekt, jeg holdt varmen. Jeg har heklet sjalet i garnet Manos del Uruguay - silk blend. 30%silke og 70% merino. Jeg liker fargespillet kjempegodt. Kanten rundt er heklet i dobbelt garn Drops Babymerino. 
(Men mobilbilder blir ferdige produkter blogget litt raskere for en litt travel småbarnsmamma, kvaliteten på bildene blir selvfølgelig litt deretter...)
Det blir altså produsert litt småprosjekter samtidig som Knæsj cardigan sakte men sikkert tar form. Mangler kun en arm før jeg er klar for siste innsurt og raglanfelling:)


Ønsker dere alle en fortsatt fin vinterdag!
SiljeVanilje

5 kommentarer:

  1. Så fint sjal! Deilig å varme seg på i vinterkulda! Blir spennende å se cardigan når den blir ferdig:)

    SvarSlett
  2. Nydelig sjal! Så fint fargespill det var i garnet!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott sjal du har hekla og fargen var super.

    SvarSlett
  4. Så fint det ble!! =)=) Grattis!!!

    SvarSlett