fredag 25. februar 2011

VM-feber!

Å bo i hovedstaden når det arrangeres VM her er stas. Jeg har ikke vært i Holmenkollen ennå, men har fått med meg både åpningen og gårdagens premieutdelingen på Universitetsplassen! og for et FOLKEHAV! Jeg var så heldig å få klatre opp i et tre, og fikk dermed VERDENS BESTE UTSIKT!Dette bildet tok jeg i fjor under prøve-VM og 5mila! Herlig folkestemning og nydelig vær! Håper på det samme neste helg!:)

Meeen, her skal det jo handle om strikking: Og kjæreste-kjekkasgenseren har jo vært ferdig en stund! Men å få ta bilder av hunken i dagslys har ikke vært sååå enkelt.

Og resultatet av genseren ble perfekt! Jeg ønsker meg en slik genser selv! Hunken har allerede brukt den masse, helt frivillig!:) Og det gleder meg!
Særlig halsen er min favoritt!! God og varm!

Mønsteret er selvfølgelig fra Pickles og garnet er deres Abuelita Baby Merino i fargen mørk marine og gråpus.
Jeg har strikket genseren i størrelse L.

Jeg ønsker med dette alle ei fin helg!

SiljeVanilje

6 kommentarer:

  1. Genseren er super fin!! Skulle ikke tro den var hjemmestrikka ;) God helg til dåkker!

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg har kommentert på et innlegg om noen utrolig fine ullsokker (http://avsiljevanilje.blogspot.com/2010/09/hst-og-ullsokka.html), men jeg har ikke fått noe svar. Har du oppskrifta på de sokkene? : )

    SvarSlett
  3. Hei Annine og tusen takk for hyggelig kommentar! Jeg så kommentaren din og var litt i tvil på hvordan jeg skulle få svart deg! Så jeg redigerte like godt innlegget i håp om at du skulle lese det på nytt! Så nå står det i innlegget hvor du kan finne oppskriften!:) LYkke til:)

    SvarSlett