fredag 2. september 2011

Flower Power

Ja da var det helg igjen, og jeg har akkurat ferdistilt tre nye bærenett! Det aller meste ble gjort i gårkveld, i dag har jeg kun sydd hankene fast i  nettene. Og nå, som sist, er jeg superfornøyd:) 

 
Disse tre nettene er sydd av stoff fra IKEA. Jeg hadde 1m og fikk akkurat tre nett. Samme "oppskrift" som sist, så nå følger jeg at jeg iallefall mestrer å sy bærenett, ikke verst bare det! (hva blir det neste?)

Jeg er ei fargeglad jente, så et av disse nettene må jeg nesten ha selv, de to andre havner i gaveskuffen.
Jeg bruker disse nettene til det meste, handling på butikken, til og fra undervisningstimene mine (greit å ha et nett å ha alt i når man skal til time, mye lettere enn å balansere alt på to armer. Og JA jeg er lærer, ikke elev) og når jeg skal på besøk og bare MÅ ha med meg strikketyet:)

Nå tar jeg helg med god samvittighet og drar på hyttetur!
God og fargerik helg til dere alle!

Og en ting til: tuuusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen!:):)

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Åh, det var herlige fargar! Og ein ganske god gaveidè syns eg, den må eg skrive meg bak øyret,ja
    :-)

    SvarSlett
  3. For noen herlig friske farger! Skjønner godt at du beholder et selv ;) Godt å høre at flere drar strikketøyet med seg rundt på besøk ;)

    SvarSlett