onsdag 14. desember 2011

TV-kveld

Desember går alltid så fort. I går var det jo Lucia-dag. Jeg bakte lussekatter, med en god dose gurkemeie, lussekattene lyste nesten i mørket:) Jeg delte ivrig ut til både familie, venner og kollegaer.Virket som det falt i smak. 
I dag er det en ny desemberkveld, og jeg har for første gang bakt Biscotti. Så vi testsmaker til en god kopp te og håndball på TV'en. Man må passe på og kose seg i disse travle desemberdager.Strikketøyet er selvfølgelig i fanget. 


Oppskriften fant jeg på TINE.no. (Oppskriften til Lussekattene var også fra TINE.no). Enkel og grei. Jeg hadde ikke appelsiner, som skulle raspes, så jeg brukte i steden klementiner (eller var det mandariner, jeg husker aldri forskjellen). I tillegg dyttet jeg inn litt mørk sjokolade. Hunken synes det var et bra triks, som igjen betyr husmorpoeng til meg. 


 Med andre ord: Vi koser oss i kveld, måtte Norge vinne!

Hva gjør du når du skal kose deg i desember?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar