søndag 27. mai 2012

Stille før stormen

Ja, for det har vært stille en stund. Blogglysten har ikke vært helt til stede. Og ikke har jeg strikket så mye etter påske heller. Men jeg har jo noen prosjekter som ble ferdigstilt i påsken, som fortsatt må fotograferes.
Det kommer forhåpentligvis om ikke så altfor lenge:)

Jeg hadde bursdag tidlig i april og fikk, av min gode nabo og venninne Marianne, strikkepinner. Og da er det ikke hvilke som helst strikkpinner, men FIRKANTIGE pinner kjøpt hos Marte Helgetun.


Pinnene skal vist nok være fantastiske, så nå gjenstår det bare for meg å finne et passende prosjekt og sette i gang:) Noen som har forslag? Jeg fikk pinne 3 og 3,5:)

Og når jeg først blogger så vil jeg benytte anledningen av å skryte litt av meg selv og endel andre gode venninner. Vi var nemlig i et utdrikkningslag for noen uker siden og vi malte på keramikk! Jeg har aldri vært noe til maler, men vi samarbeidet to og to og resultatet ble overrakt brudeparet i bryllupet. Underveisbilder kan du se HER!:)

Fortsatt god pinse!
SiljeVanilje

1 kommentar:

  1. Hallo!! SÅ gøy at du har linket til meg!! =)=) Gleder meg til å høre om de firkantede pinnene blir en suksess!! =) Ha en koselig kveld, hilsen M

    SvarSlett