tirsdag 6. mai 2014

Heklateppe til en nydelig gutt

Selv om det går trått med bloggingen, så betyr ikke det at jeg ligger på latsiden...
Tidlig i vinter heklet jeg et teppe til en nydelig liten gutt.


Teppet er heklet i ulike blåfarger, litt grått og litt lys mint. Hvit kant rundt alle, og tilslutt er de sydd sammen. En liten kant rundt hele tilslutt. Jeg tenker alltid at det går fort å hekle, selv om jeg egentlig ikke er noen racer på hekling. Men så kommer all trådfestingen, sammensyingen og tilslutt kanten rundt. Tiden går fort når jeg holder på med hekling, for å si det sånn... :) Men det er alltid morsomt å se hvordan resultatet blir tilslutt.

 
Dette teppet kunne jeg hatt i min egen sofa, hadde det bare vært litt større. Fargene ble veldig fine sammen. Tanken over at det kan varme en liten klump passer meg perfekt.
 
Forhåpentligvis dukker det opp flere ferdige prosjekter her:)
SiljeVanilje
 
 


4 kommentarer:

  1. Vakkert teppe! Dette var flotte farger sammen!

    SvarSlett
  2. Så flott! Klart det kan passe en liten pjokk:)

    SvarSlett
  3. Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte denne flotte kasteren på hans Email = doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

    SvarSlett