lørdag 16. oktober 2010

Raske tøffler

Det tok visst tid før pakken rakk frem til nordnorge, så imens vi venter så kan jeg vise dere hva jeg har laget idag:)





Jeg hadde to nøster med drops eskimo-garn liggende i kurven min og gikk inn på garnstudio og søkte på eskimo. Da poppet det opp et par tøffler som skulle vise seg å være veldig enkle og veldig raskt strikket! Det kan jeg like!:) Og deilige ble de også!!

Tror jeg skal se om jeg kan finne noe lilla garn, for å hekle en fin liten kant rundt åpningen til tøflene. Hva synes du? (ja...jeg liker gått og ikke minst lilla!!!)

Jeg har forresten lagt min elsk på trepinner, de er så gode å strikke med! Særlig hvis man skal strikke med tynt garn og små pinner. Jeg digger trepinnene!

Håper pakken snart er fremme hos mottaker og samtidig så ønsker jeg dere alle en fortsatt god helg!

SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. Flinke Silje:)
    Ble inspirert og har strikket et par tøfler i blått eskimo:)

    SvarSlett