fredag 4. mars 2011

Ta bølgen for Norge!

Å begynne i ny jobb gir lite tid til strikk, men litt har det blitt:) Bølgesjalet mitt har blitt ferdig! Ja det var et sjal, og ikke et teppe som var på pinnene i et tidligere innlegg.

For en stund tilbake spurte jeg dere om tips til hva jeg kunne bruke alt garnet i BabyMerino som jeg hadde liggene! Det kom mange gode forslag og jeg gikk for forslaget fra Fru Tuss, nemlig sjal.
Oppskrifta er fra garnstudio.no. Og jeg har brukt 5 nøster og kunne vel godt brukt fler. Men slik ble det bare:) Sjalet varmer og det er nok for at jeg skal være fornøyd:)

Når jeg først klarte å tyde oppskrifta, så var den jo veldig enkel og grei. Så dette sjalet tror jeg det kan bli fler av. Neste gang kommer jeg nok til å bruke et litt lettere garn, kanskje alpakkagarn?! Hvem vet:)

Men nå skal jeg følge ekstra godt med på slutten av stafetten, jeg tar bølgen for de norske gutta!

God helg!

SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. Det ser aldeles nydelig ut - riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Flinke silje! :) æ har strikke sokka med den oppskrifta, blei veldig søtt :)

    SvarSlett