tirsdag 26. april 2011

brukt BIE

Lovet jo at jeg skulle vise dere bie-kostymet mitt i bruk, og det har blitt brukt med stort hell!:) Men bilder ble det heller dårlig med....jeg var jo tross alt på jobb!

Det ble kun et bilde av biekostymet i bruk, blomsten rakk jeg aldri å fange på minnebrikken min. Men den var utrulig fin og elevene
(...iallefall de fleste) skjønte koblingen mellom blomst og bie! (=fornøyde naturfagslærere!)







Om noen skulle finne på å sy seg et eget biekostyme så gikk det med:

- filt i gult og svart.
- ubleket bomullsstoff til foring
- masse vatt for å forme biekroppen
- 2 stk bobbleplast-konvolutter til vingene
- sikkerhetsnåler til å feste vingene
- svart strømpebukse og svart genser
- svart og gul sytråd
- og sist men ikke minst....ei god venninne som kan sy:)

Det eneste som manglet var vel følehornene, de uteble denne gangen...

Hverdagen er tilbake etter en heeeeelt fantastisk påskeferie i Tromsø og omeng! Bortsett fra mange toppturer har det blitt strikket litt, men det må tas bilder først, så kan det blogges:)

5 kommentarer:

  1. Fantastisk bie!! :D Håpe vi sees snart, klemklem

    SvarSlett
  2. Der var det actionbilde! Kjempekult!

    SvarSlett
  3. Skikkelig tøft kostyme! Den ideen tar jeg med meg, for som du ser av bloggen min om dagen er jeg også glad i utkledning, men det er alltid vanskelig å bestemme seg for hva man skal være.. Blomst og bie er tingen!

    SvarSlett