fredag 16. september 2011

Fredagspuls

Og så var det fredag igjen! Jeg liker jobben min veldig godt, men jeg liker også å få den deilige helgefølelsen (når man endelig har klart å bli ferdigstudert og kommet seg ut i arbeidslivet, så er vel det en av de bedre følelsene), og akkurat i dag har den vært fantastisk. Og i tillegg skinner sola! 

Og nå som høsten er her har jeg mindre tilgang på dagslys, så i dag da jeg kom fra jobb ble det en lynrask fotografering i ettermiddagssola.
(jeg pleier å unne meg selv en kopp god kaffe på vei hjem fra jobb i ny og ned, og i dag var en av de dagene!)

Og som bildet viser har enda et par pulsvarmere er blitt til. Denne gangen var det oppskriften pulsvarmere med bølgemønster fra Drops. Enkel og grei oppskrift, men jeg kunne godt tenkt meg å strikket på 5 pinner. På den måten hadde jeg sluppet å sy sammen etterpå...monteringsarbeid havner alltid nederst i kurven min. 

Jeg har brukt rester av BabyAlpaca Silk fra Drops. Et nydelig garn som både varmer og skinner litt ekstra.

Nå bærer det på IKEA for å ordne de (forhåpentligvis) siste tingene som gjenstår i leiligheta (og kanksje det kan bli litt mer stoff på meg?).

God solfylt helg til dere alle!
SiljeVanilje

6 kommentarer:

  1. Superkule! God helg til dere og kos dere på Ikea ;) Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  2. Såg ut som skikkeleg fredagstemning det der :-)

    Pulsvantane var skikkeleg fine! Dei har eg også på lista mi, no kom dei enda lenger opp kjenner eg.

    SvarSlett
  3. Kjempefine, og perfekt oppladning til helgen! Jeg er skikkelig fredagsjente, da får jeg liksom både den ode stemningen på jobb OG den deilige helgefølelsen hjemme. Pluss at man vet at hele helgen ligger foran en, fantastisk følelse!

    SvarSlett
  4. Så fine dei var! Både farge og mønster. Kjenner meg i igjen i det å unne seg god kaffi... Nam!

    SvarSlett
  5. Så fine de er!! =)=) Takk for i går, det var utrolig koselig!! KLEM!

    SvarSlett
  6. Stilige pulsvarmere, men jeg ville nok også stemt for 5 pinner! Montering unngås hvis man kan ;) Er veldig enig ang helgefølelsen, den er fantastisk etter mange lange år med studier!

    SvarSlett