søndag 25. september 2011

Søndagskunst

Jeg har vært syk siden natt til fredag. Rart det der, hvordan sykdommen plutselig kommer uten noe slags forvarsel...! I går var formen stigende, men i dag har jeg igjen vært dårlig. Jeg synes det er skikkelig ille å ligge i senga å bare se på at folk koser seg ute i det fine været. Så i dag rundt kl. 14 bar det ut med meg også. I et rolig tempo, tilsvarende en 80år gammel dame i skikkelig dårlig form, arm i arm med hunken, gikk vi avbalansert nedover elva. 

Et lite stykke nedfor oss kom vi over litt strikkekunst. Kanskje noen har laget det i forbindelse med Elvelangs (noe som absolutt er verdt å være med på om man har mulighet, neste sjanse blir til neste år) som var på torsdag? Fint var det i alle fall.


Det var nok strikkekunst til å glede mitt "syke" strikkehjerte:)


Og søndagen ble med ett mye mye bedre for meg!

Håper du har hatt en finfin helg!

SiljeVanilje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar