tirsdag 29. mars 2011

Ny Award til meg!!

Hva er vel hyggeligere enn å få et stort hjerte laget av nydelige roser?! Og samtidig vite at noen liker det jeg blogger om er enda bedre! Jeg vært så heldig å få en Award fra Komadyret:)
Komadyret har en flott blogg og er veldig flink til å strikke.
(Hun har akkurat strikket seg en NYYYDELIG Marius-genser!)



Med den flotte Awarden, følger selvfølgelig en liten utfordring. Og den tar jeg på strak arM!

1. Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg tenkte leeeenge på om jeg skulle blogge. Er vel av natur litt skeptisk til sosiale medier, som facebook, twitter, osv. Så å blogge var et lite skritt for menneskheten, men absolutt et stort skritt for SiljeVanilje:)
Jeg hadde lyst at mine strikkerier kunne være med å motivere og inspirere andre. Akkurat som alle dere andre har inspirert og motivert meg. Samtidig kunne bloggen fungere som en slags strikke-minnebok for meg, for mye av det jeg lager blir jo gitt bort med glede:)


2. Hvilke blogger følger du?
Lista på bloggen min viser jo de jeg følger mest, og det kommer stadig nye skudd på stammen:) Og det handler for det meste om strikking og kreativt håndarbeid.

3. Favoritt make up?
Make up....til hverdags bruker jeg iallefall maskara:) Av merket Clinique.

4. Favoritt klesmerke?
Er stor fan av turklær. Norrøna har fantastiske farger. Jeg elsker sterke farger på ytterklær. Så har jeg funnet meg ei Lee-bukse som er ny favoritt, ordentlig dongeri, ikke stretch!!Jeg er vel en av få jenter som ikke er såååå glad i stretch-dongeri!?

5. Du "MÃ…" ha make up produkt?
Ja, det var den maskaraen da:)

6. Favoritt farge?
Hehe, om du spør Hunken, så sier han: "lillalilllalillla, alt er jo lilla". Ja det er vel ganske sant. Men som sagt tidligere, jeg er veldig glad i alle sterke farger!:) Du ser meg sjeldent i svart...

7. Favorittparfyme?
For tiden går det i Lacoste, Touch of pink.

8. Favorittfilm?
oh...vanskelig! Det er jo så mange bra filmer der ute. Jeg er glad i å se såkalte "dansefilmer". Både gamle og nye. Fasinerende å se hvordan mennesker har kontroll over kroppen sin når de danser. Appropo kontroll på kroppen sin -> 10år gammel gutt på Norske Talenter!
Men sånn ellers er jeg glad i de fleste filmer bare jeg er i humør for det:) bortsett fra skrekkfilmer...

9. Hvilket land du vil besøke og hvorfor?
Har veldig lyst å beske noen venner av oss i Colombia. Og håper og tror at det kan skje sommeren 2012:)

10. 5 ting du må ha i vesken?

Vanskelige spørsmål...pengbok, nøkler, mobil, kamera og litt strikketøy eller ei god bok
(for tiden: Panserhjerte av Jo Nesbø, ANBEFALES!!!)

Ja, det var kanksje ikke verdens beste svar. Men sånn ble det:) NÅ skal jeg gi den videre og det er frivillig, men selvfølgelig veldig hyggelig om du tar utfordringen:

Lykkelinn, en ganske så ny oppdagelse for meg og mye inspirasjon!
Gagn, flott strikking!:)
PÃ¥ pinnene, masse kreativiteter og herlige bilder!

Og for de som lurer på om jeg fortsatt strikker, så JA klart jeg gjør det. Problemet er bare at det som nå er på pinnene er gaver til noen som jeg vet leser bloggen. Så gavene må først overleveres, så kan det blogges:)


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for awarden. Jeg legger den ut i neste innlegg.
    Takk for at du viste meg bloggen din, her kommer jeg til å følge med fremover ;-)

    SvarSlett
  2. Takk takk for award!! Skal sjå om eg får laga eit innlegg ein dag :)

    SvarSlett