søndag 1. januar 2012

Julestrikk 2011

Først og fremst, godt nytt år til alle!
Jeg strikket ikke veldig mange julegaver i 2011, men det ble tre halser i ekte Pickles stil. To rakk jeg å fotografere før de ble pakket inn, den siste ble ferdig lillejulaften og levert, akkurat i tide, på selveste julaften.

Når jeg finner ut hva jeg har lyst til å strikke i julegave, er det gjerne en uke igjen til jul. Litt sent, kanksje? 2012 kan kanksje bli det året jeg starter å planlegge de hjemmelagde julegavene litt tidliger...:)


Men tre vridde mjuke halser strikket i dobbel alpakka på pinne 5 er vel ikke så dårlig det?

Den siste ble strikket i en litt mørkere blå farge. Halsene er ganske tettsittende, de går en gang rundt halsen og varmer nok godt i vinterkulda.

Med dette ønsker jeg dere alle en varm start på det nye året!
SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. Flott bilde øverst på bloggen din. Det frister til en skitur. Fine julegave-halser du har strikket. Ønsker deg et godt nytt strikke-år!

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg har lagt meg til som følger på bloggen din:) Så mange fine Pickles-produkter du har strikket. Jeg har lenge tenkt på å lage noe fra Pickles selv, men har ikke kommet så langt.. Men kanskje jeg får gjort det i år;) De er heldige de som har fått disse fine halsene i julegave. Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett