søndag 3. juni 2012

Klar til levering

 Denne er det en god stund siden jeg strikket. Den ble en Ny favoritt da jeg strikket den første gang, og nå er nummer to straks klar til å bli tatt av pinnene. 


Denne har ligget lenge å ventet på at mottakeren skulle komme til verden, og det har han gjort nå. Så jeg har i anledningen heklet turkis kant rundt og sydd i treknapper. Har til og med skylt den opp.


Det betyr at alt er klart til levering, kun innpakning som mangler nå.

Fortsatt god søndag!
SiljeVanilje


4 kommentarer:

  1. Den er så flott den jakka der, i all sin enkelhet! Blir nok mye brukt av mottaker tenker jeg :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin jakke. En fin detalj med det turkise;) tenker mottaker blir fornøyd jeg:)

    SvarSlett
  3. Oi! Knallfint med grått og turkis, den kombinasjonen skal jeg jammen huske på. Veldig fin jakke!

    SvarSlett