tirsdag 14. august 2012

Sovedyr trenger snorkedress

Jeg strikker Snorkedressen til Pickles for tiden. Et morsomt prosjekt på tykke pinner. Og selv mener jeg at jeg har vært passelig kreativ i fargevalget. Jeg fikk hjelp av hyggelig Pickles-jente og strikker nå ivrig i litt uvanlige farger til meg å være. Og det liker jeg! Hovedfargen blir grå, og så langt er jeg fornøyd:)


I går morges måtte vi hasteflytte ut av leiligheta, plutselig kom det 4 håndtverkere inn døra (vi trodde vi skulle ha et oppstartsmøte, skrive under på papirer, bestemme starttidspunkt...osv, men det trodde ikke håndtverkerne) og før jeg viste ordet av det så var baderomsinnredningen borte. Og klokken var 07.30...
Så nå er vi godt innstallert hos Svigers, og her blir vi til vi har vasket støv av hele leiligheta...! Men ingenting er bedre enn at bade blir pusset opp, og det passelig raskt!:)

I morgen starter jobb igjen og jeg gleder meg til å ta i mot nye, håpefulle 8.klassinger på mandag!


Ønsker alle ei flott og solfylt uke.
SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. Oi, travel hverdag;) fine farger, gleder meg til å se den ferdig;)

    SvarSlett
  2. Lykke til med oppussing! Dette ser ut som et spennende prosjekt i friske farger :)

    SvarSlett