søndag 15. juli 2012

Sommerstrikk

Hittil i sommer har jeg egentlig strikket endel småpllagg, men når man befinner seg på hytter uten strøm og vann så er det vanskelig å få vist frem strikket. 

Nå er vi hjemme en snartur for å vaske klær og pakke litt om, vi bytter ut hytte ved sjøen med hytter på fjellet og fortsetter en så langt herlig sommerferie!
Men når jeg er tilbake skal jeg selvfølgelig vise frem alt jeg har strikket, og kanskje jeg endelig skal få vist frem påskestrikket også?!:)

Fortsatt god sommer!
SiljeVanilje

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se de du produserte i påsken:) og det fra nå;)
    Deilig med ferie, jeg har min siste dag i dag;/ vemodige greier:/ men men. kos deg resten av ferien;)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hva du har strikket:)

    Ha en fin ferie videre:)

    SvarSlett
  3. Dette ser jo virkelig fint ut, gleder meg til å se flere bilder! Fortsatt god sommer :)

    SvarSlett