onsdag 31. oktober 2012

Klappet og klart

Da var småsokkene/tøflene sydd sammen og fotografert. Klappet og klart til bruk!
Jeg har brukt restegarn av BabyMerino og EkstraFinMerino, litt fra Drops og litt fra Pickles. Deilig å få brukt opp litt rester:) 



Oppskrifta er fra Garnstudio, jeg gjorde noen små endringer. Jeg la opp 34masker, strikket frem og tilbake til det målte 8cm. Da får du brettekanten øverst, i steden for 2rett2vrang-kanten. Deretter fulgte jeg oppskriften fra: "Nå settes de ytterste 12-13-13 (15) m...".

Tusen takk for mange hyggelige kommentarer på forrige innlegg. Her venter vi i spenning i noen uker til. Babyen har ventet ankomst i midten av desember, så forhåpentligvis har jeg enda mye strikketid igjen før ankomst:)

Ønsker alle en finfin uke!
SiljeVanilje

3 kommentarer:

  1. Disse sokkene er visstnok de aller beste på foten - babyen klarer ikke å sparke de av seg :) knallfine! Også så kjekt å kunne bruke rester fra lageret.

    SvarSlett
  2. Kjempe fine er de!!! Skal prøve meg på et par til tanyegutten;)

    SvarSlett
  3. Helt nydelige altså!!:) :) :)

    SvarSlett