mandag 20. desember 2010

Den lille førjulstur til København

Jeg og Hunken min har vært på en liten førjulstur til København.
Det var meget dejiligt!
Masse snø, kaldt vær, tivoli, gløgg med æbleskiver, juleplade og ikke minst en tur innom en strikkebutikk jeg har hørt mye fint om.

Nemlig Sommerfuglen.



Garnlagret mitt fikk seg et yderst lite løft og jeg ble kjempefornøyd med fangsten!

Litt av garnet skal bli en hals til meg selv, mens resten er en hemmelighet:)

Nå er jeg hjemme på juleferie, så det blir nok litt stille resten av denne uka!

God Jul til alle sammen!!

SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. God jul til deg og Rasmus! Hils så mye til Tromsøfolket også :) Kos dere masse i jula!! Juleklemmer fra oss

    SvarSlett
  2. Herlig bilde! Håper dere hadde en fin tur. Nyt juletiden og gleder meg til flere skrikkekvelder på nyåret!

    SvarSlett