onsdag 8. desember 2010

Hva gleder et strikkehjerte?

Ingenting gleder mitt strikkehjerte mer enn å se at det jeg har laget blir brukt. I sommer fikk søskenbarnet mitt (fetter for de som ikke forstår hva søskenbarn er...) og hans samboer gutt nr to og jeg hadde strikket en liten jakke til den nye verdensborgeren.


Oppskriften var selvfølgelig fra Pickles og det var jakken i Melkers Hentesett jeg laget. Jeg strikket også den lille lua som hører til settet, men den er ennå (!) for stor...godt vintern i nord varer til langt uti juni:)

I går kveld leverte jeg eksamen, så nå har jeg juleferie!!:) Den skal brukes på mye rart, men akkurat i dag skal jeg ikke gjøre så altfor mye...! Strikke noen julegaver kanksje...:)


Ha en fin 8. desember!!

SiljeVanilje

3 kommentarer:

  1. Herlig jakke, det er alltid kjekt å se når ting man gir vekk blir brukt :)

    SvarSlett
  2. For ei skjønn jakke! Ja, veldig kjekt når ting en lager blir brukt:) Det er jo mye glede i å produsere til andre, så koselig når det blir satt pris på!

    SvarSlett
  3. Åh, gratulerar med ferie, høyrtes deilig ut!!

    SvarSlett