fredag 14. januar 2011

Julegaver 2010

DEL 2:

Vaffellua er og blir en av mine favoritter når det kommer til strikking. Og det ble gitt en vaffellue også i julegave. Den var hvit og kjempefin, men jeg rakk aldri å ta bilde...

men jeg har bilde av ei rosa!

Den rosa skulle også bli julegave, men jeg var veldig usikker på hvem jeg skulle gi den til...

(det er ikke alle som er like stor fan av rosa...!)


Så nå vurderer jeg å ta den i bruk selv...tror jeg har fortjent den!:)

God helg!

SiljeVanilje

1 kommentar:

  1. Syns virkelig du har fortjent den selv :) Kjempe fin!!
    Du er hjertelig velkommen på besøk anytime!! Og ta gjerne med strikkepinnene hehe
    (jeg er i gang med ett nytt prosjekt.. heldress til vesla i magen.. som Elias er fast bestemt på skal hete Silje (ikke Silja som tidligere) hehe) Hils R, så sees vi kanskje snart? Klem :)

    SvarSlett