søndag 9. januar 2011

"Sånn her ønske æ mæ!"

...det var tittelen på mailen min venninne fikk før jul. Hun kan nemlig hekle mye mer enn hva jeg kan. Og jeg hadde sett noen kjempefine grytekluter på Olavas verden som jeg ønsket meg veldig mye!

Og ønsket mitt ble oppfylt!!!


Jeg er i dag heldig eier av en fantastisk bordskåner, for det er det jeg bruker den til. Den pynter opp på stuebordet mitt med tekanna oppå! En fryd å se pÅ! Jeg skjønner fortsatt ikke at hun får til å hekle så fiiint!!!:) Tusen takk!

Fargene på bildet er selvfølgelig litt misvisende...det innerste er egentlig mørk lilla...og fargene er ganske mye sterkere i virkeligheten! (kan noen gi meg et fotokurs!?!)

Nå skal jeg finne meg en film, sette meg godt til rette etter en laaaang og fiiin skitur og så skal jeg strikke ferdig halsen min, i håp om å snart kunne vise den frem!!:)

(Det nye hovedbildet mitt ble tatt i dag på skituren!Herlig tur, nesten ingen mennesker og masse snø som hang på grenene! Bare sola som mangla... men kan det bli finere?!)

Håpe alle har hatt ei fantastisk helg!

God søndagskveld!

SiljeVanilje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar