onsdag 1. juni 2011

Montering pågår...

Her monteres det for alle pengan, jeg skal nemlig hjem neste helg. Og da skal jeg på baby-besøk, og gjett om jeg gleder meg! Så i ledige stunder syr jeg på knapper:)

Knappene er kjøpt på Perlehuset, og det er for anledningen helt vanlige treknapper. Ikke noe mer hokkus pokkus der nei...:)
I og med at det er gaver som lages for tiden, vil jeg ikke vise frem plaggene før jeg har overlevert gavene:)

Men det strikkes og monteres i alle ledige stunder! (det er bare ikke så mange av dem for tida...vi kjøpte nemlig leilighet på mandag!!hjelpes, da er man voksen da...).

Håper alle for en flott onsdag og ikke minst en flott laaaaanghelG:)

SiljeVanilje

1 kommentar:

  1. Gratulerer med leilighet! Venter spent på å se hva som skjuler seg rundt knappene :)

    SvarSlett