tirsdag 24. mai 2011

Sjokolademuffins i posten!

JA du leste riktig. For i morges da jeg skulle gå til jobb lå det en pakke oppå postkassestativet, til meg!! Og da jeg åpnet den på vei ut døra, fant jeg den deiligste sjokolademuffinsen jeg noen gang har sett!

Snakk om å spre hverdagsglede på en helt vanlig tirsdag! Tusen takk til min gode venninne som fortsatt er mye bedre enn meg til å hekle, og som sikkert kommer til å være det for alltid:) Jeg blir like imponert hver gang hun tar frem heklekroken.

Jeg håper sjokolademuffinsen med blå glassur og et kirsebær på toppen kan spre litt hverdagsglede til deg også.

Ha en forstatt fin tirsdag!

SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er da! Godt med sånne venninner :) Så kult at du også har fått bok fra store alpakka! Da kan vi bytte litt oppskrifter ;) lurt.

    SvarSlett
  2. Wow, så snill venninne du har!! Tenk å møte på denne herlige muffinsen på en tirsdag, det må ha vært herlig :)

    SvarSlett