torsdag 27. september 2012

På tur med restegarn

Ingenting er bedre når man har vært ute i skikkelig høstvær, vind og regn, enn å komme inn og ta frem prosjektene... Jeg tok med meg restegarnprosjektet mitt på hyttetur forrige helg. Litt for å rydde i garnlagret og litt for å lette min egen samvittighet når det kommer til nyanskaffelser av garn:)


Planen er å lage seks ganske store ruter som tilslutt kan hekles sammen til et pledd...Men nå må jeg faktisk vente til jeg får mer restegarn! Luksusproblem? Ja for det var jo meningen å bli kvitt restegarnet, men når jeg var så godt i gang, så hadde jeg lyst å hekle mer. Heldigvis klarte jeg å motstå fristelsen for å kjøpe mer garn...i alle fall inntil videre...

Fortsatt god torsdag!
SiljeVanilje

1 kommentar:

  1. Imponerende at du lot være å kjøpe mer garn! Rester dukker alltids opp :) Ser ut til å bli et fint pledd, dette her :)

    SvarSlett