torsdag 27. desember 2012

Åpnet pakken?

Da satser jeg på at julegavene er trygt åpnet, slik at de endelig kan vises frem!
Jeg strikket disse to enkle bestefartrøyene fra Pickles tidlig i høst, og nå har de forhåpentligvis blitt åpnet av to små mottakere. 

Trøyene er strikket i Pickles Merino-tweed, dobbel tråd, så dette gikk unna. Gensrene er strikket i størrelse 2 år, men jeg synes de ser litt mindre ut?! Blir spennende å høre om de passer mottakerne!:) Pickles har vel litt små størrelser, eller?



Jeg tror nok det blir en Enkel Bestefartrøye til mini en vakker dag også!


Nyt romjulen!
SiljeVanilje!

6 kommentarer:

  1. Disse er skikkelig fine altså!
    Fortsatt god romjul til deg og!

    SvarSlett
  2. Kjempe søte bestefar trøyer!! Min erfaring er at de kan være litt små på størrelsen ja... Så jeg strikker ofte litt større, fint å vokse i!!!

    SvarSlett
  3. Så flotte dei er!
    Eg tykkjer Pickles sine modellar er av det små slaget, men dei er jo ganske tøyelege til gjengjeld ;)
    Siri

    SvarSlett
  4. Kjempe nydelige farge valg :) Fikk bøkene deres til jul så gleder meg til å prøve ut mønstrene :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine! Hvis du har "normal" strikkefasthet så er de kanskje litt mindre enn 2 år, det merker i hvert fall jeg når jeg strikker etter Pickles sine mønstre. Men knallfine - det er de! Nydelige farger og et herlig fargespill i garnet :) Ønsker deg et fint 2013!

    SvarSlett
  6. Lekre, rett og slett! Får lyst til å sette i gang med å lage når jeg ser dette her :)

    SvarSlett