mandag 31. desember 2012

Godt nytt år!

Et siste blogginnlegg i 2012, for å ønske dere alle riktig godt nytt år! 2012 har vært et fantastisk år, og jeg satser på at 2013 skal bli like bra, ikke minst på strikkefronten. Derfor går jeg inn i det nye året med nytt strikkeprosjekt, denne gangen til mor selv:) 

Jeg var innom Pickles på lørdag, og med hjem ble det garn til Knæsj cardigan. Jeg var ikke like knæsj i fargevalget, men jeg tror den blir kjempefin. Gleder meg til å ta fatt på strikkingen.


Og i tillegg så var jeg så heldig at jeg fikk Pickles favoritter i barselgave fra naboen, tusen tusen takk!! Og lillegutt fikk dette nydelige heklateppe fra samme fantastiske nabo:) Ingenting er som hjemmelaga gaver!


Godt nytt år til alle!
SiljeVanilje

1 kommentar:

  1. Godt nytt år!!! =)=)
    Og takk for reklamesnutten =)=)
    Nå tar vi fatt i et nytt strikkeår!! JIPPI!!!

    SvarSlett