søndag 21. november 2010

Åpen dag hos Pickles!

I går, søndag, var det åpen dag hos Pickles-jentene! Jeg og ei venninne tok sikte på å være der sånn litt over 12, og vi tenkte at da er det vel ikke sååå mange andre der...men så feil kan man ta!!
Det var tjukt av strikkeglade pier (jeg så iallefall ingen menn...) og masse masse herlig garn!

(Bildet er lånt fra pickles.no)

Jeg fikk raska til meg det nøste jeg mangler til den lille gensern, så nå kan jeg endelig strikke armene!:)
Og det ble selvfølgelig mer garn med hjem, mer garn til ei ny vaffellue! Har lagt min elsk på den lua! Prøv den du å!

Pickles-jentene skal ha ny åpen dag lørdag 4.desember, så hvis du ikke var der i går, så anbefaler jeg en tur 4.desember!

Nå skal jeg fortsette eksamensskrivingen!

SiljeVanilje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar