lørdag 19. februar 2011

En elefant kom marsjerende...

For en stund tilbake fikk jeg og hunken hver vår Heineken flaske med navnet vårt på. Flaskene ble drukket ved en fin anledning og igjen stod vi med to "flaskeholdere" i hard kartong. Jeg så mitt snitt til å kunne bruke disse til noe lurt.
Og i dag har jeg endelig realisert planen min, nemlig bruke de som strikkepinne-holdere!:)
Jeg har tapetsert flaskeholderene med nyyydelig papir fra Blafre! Og ja jeg har kanskje litt å lære når det gjelder tapetsering, men det ble ganske bra tilslutt:)
Den ene ble gitt i veeeldig forsinket bursdagsgave til ei venninna, mens den andre får pryde hylla mi sammen med noen Blafre-bokser som brukes til oppbevaring av knapper, nåler og maskemarkører:)

Ha ei fin første VM-uke!!

SiljeVanilje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar