søndag 13. februar 2011

En stripete sak

Det har vært dårlig med oppdateringer fra min side den siste tiden. Jeg skylder på at kjæreste-kjekkasgensern selvfølgelig tok litt tid, i tillegg til endel reise med lite internett-tid!:) Men i kveld kom vi tilbake fra all farting og jeg har jo strikket litt siden sist!

I helga har vi vært på Røros, utrolig fint vært og superkaldt! Flotte korte skiturer og strikking forran peisen er OK for meg det:)

En stripet genser er noe av det som er på pinnene og i dag har jeg gjennomført min første raglan-felling! En befrielse å slippe å montere armene etterpå!!!:)

Dette bildet ble tatt for en stund siden, og da manglet den en arm, men nå er gensern straks ferdig og da skal jeg vise den frem i all sin prakt!:)

Jeg håper alle får ei flott uka!

SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. Raglanfelling er en velsignelse, herlig å slippe all monteringen etterpå!
    Jeg strikker også striper for tiden men en babybukse.
    Ser ut som det var flott på Røros!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Jeg gleder meg til å ha tid til å strikke igjen og til å invitere deg til strikking foran ny peis i nyoppusset leilighet. Tror kanskje jeg skal prøve meg på denne genseren jeg også. Den ble kjempefiiin!!

    SvarSlett