mandag 7. februar 2011

Favorittvotta!

I fjor, det vil si jula-09, fikk jeg et par hekla votter fra ei kjempegod venninne! Og vottene har vært veldig mye brukt!

Men nå har jeg kjøpt meg ny jakke, og vottene jeg fikk passer ikke helt i fargen til den nye jakka mi. Så jeg gikk til min gode venninne og sa at jeg ønsket meg nye votter, gjerne grå, til bursdagen min!
Og før jeg viste ordet av det så fikk jeg NYE votter!!
(til tross for at jeg ikke har bursdag før om lenge...!)

Jeg er superfornøyd og de nye vottene har allerede vært i bruk! De nye vottene har, etter mitt ønske, ingen pynt. Heller ingen snurrepipper på kantene. Og jeg er strålende fornøyd med disse! På den måten er det lettere å få jakka over vottene slik at jeg ikke blir "mellombar" på håndleddene.
Så nå har jeg votter som passer til alle jakkene mine og til alle formål, både bytur og hyttetur:)

Hva skulle man gjort uten gode venninner (lært å hekle votter selv kanksje...)?!?!!:)

Og tilslutt, tusen takk for alle gode forslag til hva jeg skal strikke av babymerino-garnet.
Hva det blir skal jeg vise om ikke så altfor lenge!:)

Håper alle får ei finfin uka!


SiljeVanilje

1 kommentar:

  1. Sånne venninner er gull verdt! Vottene er kjempefine - alle fire!
    God tirsdag!

    SvarSlett