søndag 31. oktober 2010

Hyttetur

Helga har vært brukt på hyttetur sammen med basketlaget mitt! Herlig tur inn i Nordmarka:) Men når man er på hyttetur med basketfolk, kan man ikke ta fram strikkepinnene, hehe!

Så derfor skal jeg vise dere noe jeg lærte meg da jeg var på hyttetur i Skarsfjord utfor Tromsø med tre kjempegode venninner tidligere i høst!
Den ene av venninnene mine er helt rå på hekling, noe ikke jeg er helt trygg på ennå. Så målet mitt for den helga var å lære meg å hekle blomster av restegarn! Og jeg nådde målet mitt:
Så nå skal jeg bare fortsette å lage herlige blomster i mange farger og størrelser!
Etter anbefaling fra venninna mi så tenkte jeg å sette på foreksempel ei perla eller en knapp i midten og så ei sikkerhetsnål bak, og voilà, så har jeg pynt til lue, jakke eller lignende!:) Herlige smågaver til jul er det jo også!


Hva har du gjort i helga?

SiljeVanilje

2 kommentarer:

  1. Har feira Halloween på skikkelig amerikansk vis og uendelig fornøyd med det! No kan snøen og thanksgiving og jula komme! Æ e klar! :D

    Elske at du har klært dæ blomster, tante forsøkte å forklare det til mæ, men æ eie jo ikkje ro i ræva, så det blei ikkje til at æ hadde tid til å lære det ;)

    Savne dæ snupp! <3

    SvarSlett
  2. Hei Silje!! For en herrlig blogg!!! Jeg kjenner jeg må henge mer med deg hehe. Så kanskje jeg får unna alle strikke/hekle prosjektene mine :D Gleder meg veldig til å se dere på lørdag!! Klem:)

    SvarSlett